czwartek, 3 sierpnia 2017

Pomarańczowa 18-tka / Orange 18

18 lat, piękny wiek... Dziś mam wielką przyjemność zaprezentowania kartki zrobionej na specjalne zamówienie z okazji wyjątkowej rocznicy urodzin. Dostałam wytyczne co do kolorów - wyobraźcie sobie, jak bardzo ucieszyłam się, kiedy powiedziano mi, że ulubionym kolorem solenizantki jest pomarańczowy! Nawet nie znając osobiście adresatki kartki od razu ją polubiłam :-)

Oto kartka


Kwiaty są oczywiście ręcznie robione przeze mnie. Ramkę i cyferki zembossowałam na gorąco dodając trochę mieniącego się pudru, co dało uroczy efekt, a czego niestety nie widać na zdjęciach...










Do kartki zrobiłam również pudełko, cały komplet wygląda tak




2 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...