piątek, 11 sierpnia 2017

Wakacyjne wariacje / Holiday Variations

Lato, wakacje, luz , blues.  Nic się nie chce, za gorąco żeby myśleć...

Ja mam to szczęście, już jutro wybywam na kolejną letnia wycieczkę. Ale jeszcze przed wyjazdem zdążyłam stworzyć coś dla przyjemności, zupełnie bez wytycznych. Postanowiłam poddać się fali i stworzyć co mi ślina na język przyniesie, a właściwie co mi klej na papier przyklei :-)





Kwiaty są zrobione własnoręcznie z foamiranu . Do tego tekturki, skrawki papierów, półperełki i kokarda w groszki, prosto, ale kolorowo, czyli tak, jak lubię najbardziej. 

 







Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Wakacyjna laba" na blogu Scrapkowo 


... oraz na wyzwanie "Dowolna praca z tekturką" na blogu Miszmasz Papierowy


12 komentarzy:

  1. Przyjemna, wakacyjna kartka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczna;)
    Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu, super karteczka! Radosna i kolorowa. Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka cudna kolorowe karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka piekna:)! CUUUUUDNE kolorki:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Super card! Gorgeous! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna :) świetne kolory z przyjemnością zostanę tu na dłużej i zapraszam serdecznie do siebie https://gosiamachynia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! w letnim wręcz gorącym klimacie. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudna karteczka, sliczne kolory, kwiaty są extra, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Miszmaszu Papierowym .

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...