wtorek, 5 września 2017

Jest moc! / Power!

Powracam po "przydługiej" przerwie wakacyjno-powakacyjnej. Trochę czasu zajął mi powrót do scapowej rzeczywistości.  Odpoczęłam, spędziłam trochę czasu z rodziną, zrelaksowałam się, ale bardzo tęskniłam za swoim rękodzielniczym warsztatem.

Przedstawiam jedną z moich ostatnich, jeszcze letnich prac. I tak się zastanawiam - czy lato koniecznie musi się już kończyć? Nie można w tym roku całkowicie odwołać jesieni? Przynajmniej ten jeden, jedyny raz... Nie lubię jesieni :-(

Oto moja granatowo-błękitno-różowa uniwersalna kartka


W pracy wykorzystałam papiery Altair Art z kolekcji Made of Stars i  Holy Mountains. Listeczki zrobiłam przy pomocy stempli techniką embossingu na moim nowym odkryciu -kalce technicznej











3 komentarze:

  1. Świetna kolorystyka. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba - piękna kolorystyka i kompozycja :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i piękna sówka:) dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...