poniedziałek, 11 grudnia 2017

Wreszcie świątecznie! / Finally something for Christmas!

Trudno w to uwierzyć, ale dopiero dziś przedstawiam pierwszą świąteczną kartkę w tym roku. Cóż, jak to mówią: lepiej późno, niż później :-) Poza tym, jak już zacznę , to potem się posypie, zobaczycie! Zrobiłam już sporo nowych,  bożonarodzeniowych kartek, sęk w tym, że kiedy tworzę, nie mam już czasu  na publikację swoich dokonań ...

Na początek coś bardzo prostego, ale dosadnego - kartka z bombką i minimalną ilością dodatków


Pracę stworzyłam w całości z papierów Magicznej Kartki - Święta Małych Odkrywców, Wieczór Wigilijny i Morskie Opowieści. Tekturka jest Crafty Moly. Wiele dodawać nie trzeba...








Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Bingo" w Magicznej Kartce, wybrałam linię: sznurek-gwiazdka-papier MK



7 komentarzy:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...