wtorek, 12 grudnia 2017

Fioletowych Świąt! / Have a Violet Christmas!

Dziś prezentuję drugą kartkę świąteczną, kolory trochę nietypowe jak na Boże Narodzenie, ale tak właśnie chciałam. Poza tym jest to jedna z moich pierwszych kartek typu shaker box (dla niewtajemniczonych - to takie jakby okienko z szybką, kiedy kartką się potrząśnie za szybką przesypują się ozdobne elementy, u mnie akurat brokat i cekiny)


W pracy wykorzystałam papiery UHK Gallery Jesień w Avonlea, wieniec z ostrokrzewu, kolorowe perłowe kuleczki w kolorze fioletowym, papierowe kwiaty i drewnianego aniołka, którego upolowałam w zestawie w jednym z moich ulubionych sklepów stacjonarnych w rodzinnym mieście  Rzeszowie (szkoda, że bywam w nim tak rzadko...). Ważną rolę odegrał też embossing - tło zembossowałam przy użyciu stempla i złotego pudru, tym samym sposobem przerobiłam na złoto tekturowe gwiazdki.






Kwiaty i aniołka przyprószyłam nieco mieniącym się pudrem imitującym śnieg






Do stworzenia tej pracy zainspirowała mnie poniższy moodboard i dlatego swoją kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Snip Art



11 komentarzy:

  1. Sliczna karteczka, podziwialam juz na FB☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ,zgodna z wytycznymi wyzwania,

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet lubię więc kartka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystyka spowodowała , że kartka jest wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. so soft and delicate card, beautiful!
    thanks for playing with us at Snip Art!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca, taka delikatna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...