piątek, 29 grudnia 2017

Żyj kolorowo! / Have a colourful life!

Po maratonie związanym z przygotowywaniem kartek na Boże Narodzenie stwierdziłam, że koniecznie muszę odreagować. Muszę , bo się uduszę! Lubię tworzyć bożonarodzeniowe prace, nie powiem, że nie... ale czuję się trochę ograniczona kolorystycznie i przytłoczona sypiącym się wszem i wobec brokatem...

Stworzyłam coś, w czym czuję się najlepiej. Wyszło... wiosennie, bo czego innego można się było po mnie spodziewać?! :-)


Użyłam papierów Lemoncraft (uwielbiam ich kolory!), a kwiaty są 100% ręcznie robione przeze mnie. Na kartce umieściłam napis "żyj kolorowo". I motyle, trochę nieśmiałe, takie jakby przyczajone, bo w końcu mamy środek zimy, ale są!












Zrobienie tej kartki było dla mnie czystą przyjemnością i niesamowitym relaksem, tradycyjnie o tej porze roku tęsknię już za wiosną.

Kartka powstała według poniższej mapki i bierze udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches


2 komentarze:

  1. Wiosna aż miło popatrzeć :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka wiosenna... Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...