środa, 17 stycznia 2018

Błękitne urodziny / Blue Birthday

Mam zaszczyt i wielką przyjemność zaprezentować kartkę zrobioną przeze mnie na specjalne zamówienie. Okazja nie byle jaka bo 82 urodziny, piękny wiek, nieprawdaż?

Miałam pełną dowolność co do kolorów (ach, jak ja lubię takie zamówienia!), więc postawiłam na błękit z dodatkiem różu.


W pracy wykorzystałam papiery Galerii Papieru z kolekcji "Jak we śnie" i "Kolorowa łąka", duży niebieski kwiat jest własnej roboty. Cyferki z tekturki najpierw potuszowałam niebieskim tuszem, a później delikatnie zembossowałam, w świetle pięknie się mienią, ale nie widać tego niestety  za bardzo na zdjęciach...










 Mam nadzieję, że kartka spodoba się Jubilatce :-)


 Kartkę zrobiłam w oparciu o mapkę The Scrappy Sketches i zgłaszam ją na wyzwanie mapkowe 



6 komentarzy:

  1. Nazwa kolekcji mówi sama za siebie, kartka jest jak ze snu, taka delikatna a zarazem zmysłowa. Cudeńko, na pewno będzie się bardzo podobać :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wiek i cudowna kartka :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne urodziny i piękna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku niesamowity talent! Twoje prace są prześliczne, zostanę tu dużej i poprzeglądam inne Twoje prace.
    Zapraszam do mnie:
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka :) Jubilatka na pewno zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...