środa, 24 stycznia 2018

Szczęśliwy dzień! / Happy Day!

Dziś jest mój szczęśliwy dzień! Gdyby nie taki dzień X lat temu, dziś nie powstała by ta kartka. Ba, nie powstałaby żadna moja kartka :-)

Dziś będzie tak, jak lubię najbardziej...


Jak widać, postanowiłam poeksperymentować z nietypowym zestawieniem kolorystycznym: szary, żółty i różowy z dodatkiem bladego błękitu. Główną rolę grają papierowe kwiatuszki wzbogacone stemplowymi listeczkami i delikatną tekturką.










Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie "Praca z mapką" na blogu Białe Kruczki, ponieważ powstała w oparciu o poniższą mapkę



5 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka, połączenie kolorów super :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie : BOMBA !!!
    Moja kolorystyka,moje klimaciki :)
    Oczywiście Twoje przepiękne wykonanie Krysiu ;)
    Pozdrowionka miłe :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca do mapki! Super :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białe Kruczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...