wtorek, 23 stycznia 2018

Ciepłe podziękowanie / Warm Thank You Card

Dziś mam do pokazania karteczkę w letnich kolorach. Przygotowana została dla koleżanki z pracy, na słodko-gorzką okazję podziękowania za współpracę, pożegnania (to ta smutna część...) i życzenia powodzenia w dalszej karierze.

Koleżanka przenosi się na jakiś czas do Portugalii i tak mi się jakoś skojarzyło pod kątem kolorów i klimatu :-)


Użyłam papierów z kolekcji "Summertime" Piątku Trzynastego - pierwszy raz je ciachałam, ach, te kolory! Kwiaty są oczywiście własnej roboty, zrobiłam je z foamiranu. Dodałam dwa rodzaje koronek, siatkę florystyczną i żółte akcenty tu i ówdzie.










Pracę zgłaszam  na wyzwanie "Temat dowolny" na blogu Foamiran Polska


...oraz na wyzwanie "Dowolna praca z ręcznie wykonanymi kwiatami" na blogu Flowers Handmade


5 komentarzy:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...