środa, 21 lutego 2018

Pustynna Róża / Desert Rose

Dziś będzie coś niesamowitego - tworzenie kartki, którą pokarzę, było dla mnie niesamowitym przeżyciem samym w sobie. Już samo hasło "stwórz kartkę do swojej ulubionej piosenki" wydaje mi się nieźle "odjechanym" pomysłem, jakby to wyraziła współczesna młodzież, a proces tworzenia to już był kompletny amok ;-)

Jaka jest moja ulubiona piosenka? Mam wiele ukochanych utworów, ale zdecydowanie na topie plasuje się od wielu już lat "Desert Rose" Stinga! Uwielbiam ten utwór, bo jest jak poezja- hipnotyzuje słowami i rytmem, nie jestem w stanie logicznie tego wytłumaczyć...

Podjęłam wyzwanie i z ulubioną piosenką w uszach stworzyłam jej namacalną reprezentację



Kolory starałam się zachować pustynne, chociaż dla wyrazistości dodałam też głębokiego brązu. Tekturka-rozetka to metafora słońca. Użyłam wielu naturalnych materiałów - bawełnianych koronek, juty, dratwy...A kto uważnie się przyjrzy dostrzeże również nuty.










A tu piosenka - polecam słuchać z zamkniętymi oczami, tak działa najlepiej :-)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Ulubiona piosenka"na blogu Essy-floresy


... oraz na wyzwanie "Dowolna praca z tekturką" na blogu Miszmasz Papierowy


12 komentarzy:

  1. Świetna kartka, bardzo klimatyczna! :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie rzeczy, uważam, że jest to bardzo trudna sztuka, żeby potrafić zrobić coś takiego. Piękny blog, życzę weny i dalszych sukcesów.

    Zapraszam do siebie: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/piekne-samobojczynie-lynn-weingarten.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczna i "ciepła" kartka :) pięknie oddałaś klimat piosenki :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, taka klimatyczna, z resztą jak muzyka pod wpływem, której powstała :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuje za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, kolorystycznie kojarząca się z teledyskiem. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę piosenkę, piękna interpretacja! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Stinga, uwielbiam tę piosenkę... Twoja kartka jest po prostu świetna! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest hipnotyzująca na równi z utworem. Piękne połączenie kolorów i faktur. Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszło to tworzenie pod muzykę :)Fajnie pasuje do siebie muzyka i praca. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna ! I te detale.. Ja niestety nie mam takich zdolnych paluszków :)

    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...