sobota, 24 lutego 2018

Niebieski ptak / A Blue Bird

Dziś mam do pokazania kartkę zrobioną bez specjalnej okazji, dla nikogo konkretnego... Ale znając życie pewnie wcześniej czy później znajdzie swojego amatora :-) Poza tym dawno nie sięgałam po kolor niebieski,  więc nabrałam ochoty na stworzenie czegoś w kolorze nieba...



Kartka jest z gatunku dość prostych (jak większość moich prac, hi hi), tym razem sięgnęłam po papiery UHK Gallery z kolekcji Winter in Avonlea. Dodałam tekturki, papierowe kwiatuszki i koronkę. Ptaszek pochodzi z arkusza dodatków Galerii Papieru










Moja praca jest liftem kartki Natalii i zgłaszam ją na wyzwanie liftowe w Towarzystwie Dobrej Zabawy (to już mój drugi lift na to wyzwanie, co świadczy o tym, że bardzo spodobał mi się oryginał)




 Kartkę posyłam również na "Wyzwanie z tekturką" na blogu I like challenges



14 komentarzy:

  1. Na wyzwanie kolorystyczne w Klubie Twórczych Mam również idealnie by się nadawalo, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna ! I te detale.. Ja niestety nie mam takich zdolnych paluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, Kolory zimowe, ale jednak ciepłe. Dziękuję za wyzwanie w I like challenges DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą kolekcję papierów :) Kartka piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu i like challenges DT Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatna, romantyczna, urocza karteczka dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. super! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na blogu I like challenges, pozdrawiam Patka DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i elegancka kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie przedarcia papieru i świetną kolorystykę ma twoja karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimatyczna i "ciepła" kartka :) pięknie oddałaś klimat piosenki :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)
    สมัคร D2BET
    register


    OdpowiedzUsuń
  11. Благодарим вас за участие в блоге ТДЗ в нашем задании по лифтингу. Открытка замечательная. Цвета подобраны очень гармонично. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatna i romantyczna, super :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...