sobota, 17 lutego 2018

Zakochany jednorożec / A Unicorn in Love

Pokazywałam już kartkę z jednorożcem zrobioną przez moją 5-letnią córeczkę (dla zainteresowanych -  TU), teraz kolej na moją :-)

Bardzo lubię tworzyć kolorowe, optymistyczne prace, chociaż niewiele z nich jest typowo dziecięcych. Oto kolejny mój "występek"


Użyłam papierów AltairArt oraz, a w zasadzie przede wszystkim, bajecznie kolorowych elementów do wycinania z kolekcji "Kraina Słodkości" Magicznej Kartki. Tekturkę zembossowałam na gorąco delikatnym różowym pudrem .











Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Moodboard - trendy 2018" na blogu BloomCraft 


... oraz na wyzwanie "Serce - z sercem" na blogu Scrapkowo


8 komentarzy:

  1. Mega optymistyczna kartka. Myślę, że skradnie serce nie tylko małej dziewczynce ;)
    Pozdrawiam i dziękuję przy okazji za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna i taka kolorowa :)Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka dla małej księżniczki. Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna, radosna karteczka:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :)) dziękuję bardzo za udział w lutowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i uroczo, dziękuję za wspólną zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...