czwartek, 17 stycznia 2019

Moje ulubione/ My Favourite

Wpadam dzisiaj z moją kolejną kartką. Wrzuciłam na luz i postanowiłam stworzyć coś w swoich ulubionych kolorach i ze swoimi ulubionymi motywami. Nic więc dziwnego, że stanęło na łapaczu snów, kwiatach i intensywnych barwach. Jeszcze tylko motylków brakuje :)


Kartka powstała z papierów i dodatków z kolekcji "Nightfall" w połączeniu z arkuszem Nigh&Day w pięknym, granatowym kolorze, wszystko od  AltairArt. Dodałam papierowe kwiaty oraz tekturowe piórka,które zabarwiłam  na brązowo i niebiesko tuszem. 








1 komentarz:

  1. Piękna :) kolorowa, lekka, MAGICZNA :)
    ja też mam ostatnio fazę na łapacze, produkuję je prawie hurtowo, żeby popodwieszać w różnych miejscach na sali weselnej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...