czwartek, 3 stycznia 2019

Szybkiego powrotu do zdrowia / Get well soon - inspiracja dla The Scrappy Sketches

Mam wielką przyjemność ogłosić, że w nowo rozpoczętym roku 2019 będę dalej inspirować na blogu The Scrappy Sketches. To dla mnie zaszczyt i przyjemność! 

Pełny skład zespołu projektowego możecie zobaczyć TUTAJ. Zapraszam oczywiście do brania udziału w naszych wyzwaniach z mapkami, na pewno pobudzi to Waszą kreatywność i sprawi wiele radości! 

Tymczasem ruszyło nasze pierwsze w tym roku wyzwanie, szczegóły TU

Przygotowałam kartkę dla Babci, z kwiatami, w jej ulubionych kolorach, z życzeniami szybkiego powrotu do zdrowia, bo niestety troszkę ostatnio choruje, ale na pewno wkrótce będzie lepiej!



Moja praca powstała z papierów "EverDream" AltairArt Dodałam w zasadzie tylko papierowe kwiaty, sznureczki i niebieskie perełki










A tak wygląda mapka, zachęcająca do udziału w wyzwaniu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...