środa, 30 stycznia 2019

Róże w stylu vintage / Vintage style roses

Dziś mam przyjemność zaprezentować karteczkę w jednym z moich ulubionych stylów, czyli vintage.

Róże, stary zegar, metalowe ornamenty, koronka... wszystko lekko muśnięte złotą farbą.


W pracy użyłam papierów AltairArt - dwustronnego arkusza "Nighfall" z motywem deseczek i zielenią oraz papieru i dodatków z kolekcji "The Beautiful Moments". Dodałam papierowe kwiaty różnej wielkości oraz zielone kamyczki. Na samym końcu kwiaty, zegar i metalową ozdobę musnęłam lekko złotą farbą ze Stamperii (niestety kiepsko widać na zdjęciu, ale kto uważny, ten dostrzeże)










Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Użyj czegoś metalowego" na blogu ScrapAndMe 


2 komentarze:

  1. Cudowna warstwowa praca :D Dziękuję za udział w zabawie S&M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...