wtorek, 26 lutego 2019

Słodki krokodyl / Sweet Crocodile

Dziś chcę pokazać kartkę dziecięcą, taką raczej zwykłą, uniwersalną, przygotowaną bez szczególnej okazji. Nie byłoby w niej absolutnie nic szczególnego, gdyby nie fakt, że... jest to moja pierwsza inspiracja dla Magicznej Kartki!

Już niedługo nastąpi reaktywacja sklepu Magicznej Kartki, pojawią się też nowe, wspaniałe kolekcje. Ja już ostrzę nożyczki i czekam z niecierpliwością :) Tymczasem na blogu pojawiają się nowe inspiracje nowego Design Team'u, zapraszam TUTAJ



Kartka powstałam z papierów Magicznej Kartki , użyłam m.in. arkusza dodatków z kolekcji 'Słodkie safari" 






3 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...