wtorek, 19 lutego 2019

Z życzeniami zdrowia / Get well wishes

Prezentuję kolejną kartkę z życzeniami szybkiego powrotu to zdrowia, tym razem w kolorach czerwono-różowych, wedle zamówienia.

Wyszło nieco rustykalnie, nieco góralsko, tak trochę inaczej niż zwykle...


W pracy użyłam papierów AltairArt "Ever and Always -Rose" oraz "Holy Mountains". Wianek uplotłam ze zwykłego sznurka jutowego, dodałam papierowe kwiatuszki.










Kartka powstała na podstawie mapki z wyzwania 123 Scrapuj Ty


Pracę zgłaszam również na wyzwanie "Polskie góry i górale" na blogu Art-Piaskownica



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka!! Śliczna kompozycja z kwiatów w środku! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyszło tym przeplataniem "kwiatów" z rożnych stylów - pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z Art Piaskwonicą - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna kartka, kolorowa i radosna!
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wspaniała! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł ze sznurkami szalenie mi się podoba :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...