sobota, 2 lutego 2019

Specjalnie dla Ciebie / Especially for You

Dziś będzie romantycznie i pastelowo, bo w przypływie weny stworzyłam karteczkę w stylu shabby chic.

Dodatkowo, jest to moja kolejna inspiracja dla The Scrappy Sketches w lutowym wyzwaniu z mapką, więcej TUTAJ


Kartka powstała z papierów "Felici Tea" Craft O'Clock, które pierwszy raz wpadły w moje ręce i które od razu skojarzyły mi się z... Alicją w Krainie Czarów. Dodałam papierowe kwiaty, listeczki  i napis.












Kartka powstała według poniższej mapki. Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu i stworzeniu swojej własnej interpretacji, mapka jest na tyle prosta i przejrzysta, że każdy sobie poradzi, a równocześnie pozostawia duże pole do popisu :)

3 komentarze:

  1. dzbanuszek, filiżanka i...te kolorki...jestem cała Twoja !:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio to moje ulubione papiery. :-)
    świetna ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna!!! Cudowny ten porcelanowy komplecik!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...