wtorek, 14 stycznia 2020

Zimowy ślub / Winter Wedding

Przedstawiam zimową kartkę ślubną.

Ja ślub brałam wiosną, ale jak wiadomo są tacy szaleńcy, którzy pobierają się w środku zimy :)

Kartka jest w odcieniach koloru niebieskiego z dodatkiem srebra. Na zdjęciach próbowałam uchwycić blask i błysk


Praca powstała z papierów "Midwinter" AltairArt. Gwiazdki w tle to embossing na gorąco przy użyciu pasty strukturalnej i maski z Agaterii. Dodałam kwiaty, które na samym końcu posypałam brokatem, listki i srebrne kuleczki. A wycinanki - parę młodą i rozetki mam oczywiście od Blanki , która już od dawna wspiera mnie scrapkami i której jestem za to bardzo wdzięczna :)













Kartka jest liftem pracy Koraliki Beaty i zgłaszam ją na wyzwanie na blogu Cherry Craft.  I muszę powiedzieć, że to był chyba najtrudniejszy lift, jaki kiedykolwiek zrobiłam. A to dlatego, że oryginał, chociaż bardzo ładny, jest kompletnie nie w moim stylu.To było duże wyzwanie! :)


Pracę zgłaszam również na wyzwanie "Błysk" na blogu ScrapAndMe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...