niedziela, 26 stycznia 2020

Czas ucieka / Time flies

Ja to się dzieje, że w weekend czas pędzi jak błyskawica i od razu z piątku robi się niedziela wieczorem? Założę się natomiast, że roboczy poniedziałek będzie się ślimaczył jak zwykle...

A propos czasu, dziś przedstawiam kolorową kartkę z zegarem i kwiatami


W pracy użyłam papierów w kolekcji "Nightfall" AltairArt. Dodałam tekturkę oraz tak. Bardzo kusiło mnie, żeby dodać papierowe kwiaty, ale ostatecznie użyłam tylko takich powycinanych wycinanych z arkusza dodatków










Kartka jest liftem pracy Reni i zgłaszam ją na wyzwanie liftowe w Towarzystwie Dobrej Zabawy


5 komentarzy:

  1. Bardzo subtelna praca, śliczna. Możesz ją wysłać chyba też na wyzwanie rwane i szarpane w essach-floresach ;)
    Ech, ani nie mów moja droga, wróciłam dzisiaj z ferii, jutro ruszamy pełną parą, cała rodzinka. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, uciekający czas złapaczem snów.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. И понедельник, и вторник тянутся на работе долго...Ту вы совершенно правы, а времени на творчество в выходной всегда не хватает)) Но вы его нашли, то самое время, чтобы сотворить такую оригинальную открыточку. Спасибо от TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu TDZ, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny klimat 🤩, dziękuję za zabawé z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...