niedziela, 19 stycznia 2020

Marzenia o wiośnie / Dreaming of Spring

Przestawiam kartkę, którą zrobiłam już jakiś czas temu (może już nawet rok?), ale której jeszcze nie pokazywałam. A przypomniałam sobie o niej właśnie dziś.

Kartka w soczystych, wiosennych kolorach z dodatkiem złota. Poza tym, jest o tyle nietypowa, że do jej zrobienia użyłam słomek do picia.



W pracy użyłam papierów różnych producentów, już nie pamiętam jakich... Widać też moje nieudolne foamiranowe kwiaty. Dodałam stemplowane listeczki i złote kulki.
















Kartkę zgłaszam na styczniowe wyzwanie "Dzień słomki do picia" na blogu Kwiat Dolnośląski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...