wtorek, 2 lipca 2013

Pierwsza wymianka / First Exchange

Mam za sobą swoja pierwszą blogową  "wymiankę" :-) Umówiłam się z Anią, autorką bloga Z wiatrem i pod wiatr na wymianę serwetek do decoupage. Do serwetek doszła jeszcze zamówiona przeze mnie kartka ślubna, i tak stałam się posiadaczką tych oto cudowności:

I've experienced my first 'exchange' :-) I agreed with Ania, the author of Z wiatrem i pod wiatr blog to exchange some deoupage napkins. In addition, I odered a wedding card and in this way I became an owner of the following wonders:




Ania, na moja prośbę, stworzyła prawdziwe arcydzieło - kartkę z okazji ślubu w przepięknym pudełeczku. To cudo w pełnej krasie możecie podziwiać na blogu Aniu TUTAJ, ja wklejam tylko kilka zdjęć:

Ania has created a real masterpiece - a wedding card in a wonderful box. You can admire the card on Ania's blog HERE, I present just a few photos:












Z kolei ja wysłałam Ani oprócz papierowych serwetek małą szydełkowa serwetkę oraz koronkę:

In exchange, apart from paper napkins  I sent Ania a little crochet doily and a lace:







Przyznaję, że pierwszy raz robiłam taką koronkę, więc było to dla nie wyzwanie. A ten konkretny wzór pochodzi z gazetki Burda Misterny filet 1/2007, zrobiona jest z białego i zielonego kordonka Cotton Filet na szydełku 1,1 mm.

I have to admit this was my first lace of this kind and crocheting it was a challenge. This pattern comes form  Burda Misterny filet 1/2007, it's made of white and green Cotton Filet cord using 1,1 mm crochet hook.



Ta wymianka była dla mnie przemiłym doświadczeniem, mam nadzieje na więcej takich w przyszłości :-)

This exchange has been a wonderful experience for me and I hope for more in the future :-)

 A tutaj podaję link do posta dotyczącego serwetek na wymianę, gdyby ktoś jeszcze miał ochotę...


1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...