piątek, 23 stycznia 2015

Dla młodych dziadków / For Young Grandparents

Mam do pokazania kartki stworzone specjalnie na tegoroczny  Dzień Babci i Dzień Dziadka. Nie wiem dlaczego, ale hasło "kartka na Dzień Babci" automatycznie kojarzy się większości ludziom z dostojnymi fioletami , a Dzień Dziadka z motywami okularów, wąsów i siwych włosów. Ostrzegam, że moje kartki są nieco inne.  W naszej rodzinie dziadkowie to młode, energiczne osoby, więc co miałam jakieś siwe włosy doklejać! :-) Jest radośnie, wesoło, wiosennie, można rzec :-)




Pierwsza kartka dla Babci i Dziadka z dodatkami w kolorze angielskiego różu i motywem róż.


 Zakochałam się ostatnio w koronkach i dodaję je do prawie każdej kartki, a ta jest tego najlepszym przykładem.





Druga karteczka dla Babci i Prababci w jednej osobie - wielbicielki koloru niebieskiego, więc kartka w odpowiedniej kolorystyce z dodatkiem niezapominajek, które dostałam w prezencie jako "przydaśki" od Siostry dosłownie kilka godzin wcześniej (widzisz, Siostro, od razu się przydały! :-))








Obie karteczki powstały z przepięknych papierów z kolekcji Rozalia w ogrodzie Studio 75 w śliczne, delikatne motywy róż, bratków i niezapominajek, ale jak widać nie byłabym sobą, gdybym nie dodała mocniejszych kolorystycznie akcentów



I jeszcze z innej beczki- jak może niektórzy wiedzą, zapisałam się na całoroczną wymiankę urodzinową u hubki38. A jutro są moje urodziny! Powiem tak: ludzie, w życiu nie dostałam tylu prezentów!!!!!!!! Dostałam już paczuszki od Marty, Doroty, Elżbiety, Justyny, Ewy, Bożeny i Beaty, wszystkie czekają grzecznie na rozpakowanie i wystawiają moją silną wolę na wielką próbę.  A wiem, że kolejne przesyłki są w drodze. Rety, ależ jestem szczęśliwa! Oczywiście, wkrótce przedstawię fotorelację z Wielkiego Otwarcia! :-)

Oprócz tego dotarła do mnie przesyłka od Czarnej Damy, czyli Lidki, w ramach organizowanej przez nią wymianki urodzinowej, a dzisiaj jeszcze niespodziewana, urocza karteczka od Agaty. Dziękuję Wam wszystkim, Kochane! Wszystko pokażę wkrótce :-)

15 komentarzy:

  1. Krysiu, to ja pierwsza! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paczuszki niektóre poszły wczoraj, więc pewnie na poniedziałek będą. Paczka Greenfrog wysłana dawno, a podobno widnieje jako nieodebrana- może na poczcie siedzi, a awizo zwiało?
    Kartki wspaniałe- wcale nie jestem zwolenniczką obowiązkowych okularów czy wąsów. Mój tata nosi okulary sporadycznie a wąsów i brody brak. Cudowne karteczki- jeszcze raz to napiszę! Buziaki i czekam na relację, która pewnie będzie etapowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki piękne! :)
    Czekam z niecierpliwością na Wielkie Otwarcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super radosne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu wszystkiego co najlepsze z okazji Urodzin Ci życzę, niech Ci się spełniają wszystkie marzenia i te małe i te duże :)
    O kochana to będziesz miała taką frajdę jak ja otwierając tyle prezentów. Ja to robiłam z wypiekami na twarzy i co chwilę było słychać tylko och i ach. Do dziś to pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki Krysiu. Szykuje się wielkie otwarcie paczek urodzinowych. Przesyłka ode mnie, przepraszam, ale dotrze nieco spóźniona, czyli po wyznaczonym dniu, ale jest już gotowa i w poniedziałek mój mężulo na pewno ją wyśle priorytetem. Jeszcze raz przepraszam, myślę że mi wybaczysz. Życzenia oczywiście będą w przesyłce, więc tu ich nie składam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj naj z okazji urodzin! Spełnienia marzeń!
    A karteczki są cudne. Ta niebieska - mistrzostwo świata!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ach szkoda że nie mam do ciebie adresu, bo też by karteczka urodzinowa poleciała, a tak składam ci najlepsze i najserdeczniejsze życenia , no i będzie otwarcie to będziemy oglądac

    OdpowiedzUsuń
  8. oj u nas dziadki też by woleli takie :) sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki :)
    I jako babcia powiem, że też wolałabym dostać taką.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kartki ,niebieska rewelacyjna, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu, jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego!
    Obie karteczki są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze wszystkiego najlepszego!!!
    Po drugie piękne karteczki :) też lubię koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Bardzo mi się podoba dodatek koronek :) a ta różowa jest taaaka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Krysiu, jeszcze raz,
    najserdeczniejsze życzenia urodzinowe! :-)

    a co do karteczek
    tak trzymać, nie wszyscy dziadkowie są starzy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego:) Karteczki są piękne.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...