niedziela, 1 października 2017

Wielka Wymiana Książkowa - edycja IV. Może się wymienimy? :)

Z niecierpliwością czekałam na ten dzień! Właśnie dziś rusza czwarta edycja Wielkiej Wymiany Książkowej - akcji, której celem jest szerzenie czytelnictwa i dawanie drugiego życia książkom. Pomysłodawczyniami są  Magdalena Erbel http://savethemagicmoments.pl/ i  Dagmara Sobczak http://socjopatka.pl/ 




Na początek garść  ogólnych zasad od organizatorek:

• Akcja trwa od 1 do 10 października 2017 r.
• Udział w akcji może wziąć każdy - nie tylko bloger!
• Książkami się wymieniamy, nie sprzedajemy!• Wymiana odbywa się bezkosztowo - ponosisz jedynie koszty przesyłki.• Jako organizatorki nie ponosimy odpowiedzialności za wysyłkę i dostarczanie książek przez uczestników akcji.• Zachęcamy do korzystania z alternatyw poczty polskiej (ze względu na koszty) np. paczka w ruchu czy polecony inpost ecommerce. Jeśli zaś chcesz koniecznie skorzystać z PP wyślij proszę paczkę poleconym, tak by nie było wątpliwości, że to uczyniłaś (będziesz mogła podać nr nadania)."


Więcej informacji TU i TU 


Mam sporo książek na wymianę. Wszystkie są w bardzo dobrym stanie - nie brakuje im stron, nie są poplamione ani brudne, większość w stanie wręcz idealnym, inne mogą mieć leciutko zagięte rogi jak to po czytaniu bywa.

Dla ułatwienia postanowiłam też dodać linki do opisu książek na portalu lubimyczytac.pl. Najpierw ogólny rzut oka:



A teraz przechodzimy do szczegółów:


1. "Za zamkniętymi drzwiami" - B.A. Paris Opis - wymienione z Save The Magic Moments za "Pół życia"
2. "Siostry" - Claire Douglas Opis - wymienione z Kamilą za "Za blisko domu"



3. "Elegancja jeża" - Muriel Barbery Opis - wymieniona z Dominiką za "Oczyszczenie"
4. "Cała nadzieja w Paryżu" - Deborah McKinlay  Opis - wymieniona z Anitą M



5. "Ponieważ cię kocham" - Guillaume Musso (wydanie kieszonkowe) Opis - wymieniona z Kolorowy Świat Magdy za "Sekretne składniki miłości"
6. "Central Park" - Guillaume Musso (wydanie kieszonkowe)  Opis - wymieniona z Anną Jędrzejewską za "Kwiat śniegu i sekretny wachlarz"



7. "Pani Einstein" - Marie Benedict  Opis - wymieniona z Anną Tabak za "Gdzie jest Mia?"
8. "Chemia łez" - Peter Carey  Opis - wymieniona z Pauliną za "Metodyka"



9. "Dziewczyna w walizce" - Raphael Montes  Opis - wymieniona z Panną Jagiellonką za "Ostatnia piosenka"
10. "Wieczerza" - Tatiana Jachyra  Opis



11. "Magiczny ogród" - Sarah Addison Allen  Opis
12. "Napisane na moim czole" - Nafisa Haji   Opis - wymieniona z Eweliną Rzepką na "Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie"



13. "Drewniak" - Dorota Combrzyńska-Nogala  Opis - wymieniona z Adrianną za "Księżniczka z lodu"
14. "Trzech panów na włóczędze" - Jerome K. Jerome  Opis - wymieniona z Anitą M



15. "Zimowe panny" - Cristina Sanchez-Andrade  Opis - wymieniona z Anną Jędrzejewską za "Pani Nikt"
16. "Bezbarwny Tsuruku Tazaki i lata jego pielgrzymstwa" - Haruki Murakami  Opis - wymieniona z Martą za "Dziedzictwo"



17. "Wśród obcych" - Jo Walton   Opis
18. "Second Hand" Joanna Fabicka  Opis - wymieniona z Anną Jędrzejewską za "Cappuccino"



19. "Zaułek łgarza" - Robert McLiam Wilson  Opis



20. "Sinatra. Miłość, muzyka, mafia" - Anthony Summers, Robyn Swan  Opis - wymieniona z ja.online



21. "Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi" - Toby Young  Opis
22. "Córka jest córką" - Mary Westmacott

Mam też kilka klasyków z biblioteczki mojej Drugiej Mamy, czyli Teściowej. Książki są w stanie średnim - to stare wydania, ale może kogoś jeszcze zainteresują


23. "Wierna rzeka" - Stefan Żeromski  Opis 
24. "Cierpienia młodego Wertera" - Johann Wolfgang Goethe  Opis 



25. "Bajki" - Ignacy Krasicki   Opis
26. "Śluby panieńskie" - Aleksander Fredro   Opis
27. "Złote sidła" - James Olivier Curwood   Opis

Mam też dwie książki w języku angielskim, obie w stanie bardzo dobrym


28. "Your erroneous zones" - Dr Wayne W. Dyer
29. "You'll see it when you believe it" - Dr Wayne W. Dyer

Zapraszam do wymiany i zostawiania komentarzy pod tym postem! Mam nadzieję na owocne łowy i zawarcie nowych międzyblogowych znajomości.

Ze swojej strony dodam, że lubię kryminały, thrillery i książki obyczajowe. Nie przepadam za fantastyką i romansami, ale jestem otwarta na propozycje :-)

53 komentarze:

  1. Zainteresowało mnie "Za zamkniętymi drzwiami" i "Pani Einstein". Znajdziesz coś u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam u Ciebie "Gdzie jest Mia?". Jestem chętna na wymiankę :-)

      Usuń
    2. Ok! Za "Za zamkniętymi drzwiami"? :)

      Usuń
  2. Jestem zainteresowana Siostrami - może znajdziesz coś u mnie dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Miło mi, że wpadłaś. Wybrałam u Ciebie "Za blisko domu", wymieniamy się?

      Usuń
    2. Tak :) Wyślesz do mnie później email na adres: kontakt@uwazniej.pl ?

      Usuń
  3. HEj! Witam w wymianie! Znajdziesz coś u mnie za "Za zamkniętymi drzwiami"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wybrałam "Pół życia" u Ciebie! To co, wymieniamy się? :-)

      Usuń
  4. Hej, interesują mnie książki: "Second Hand" , "Ponieważ cię kocham" i "Siostry". Zerknij do mnie, może się uda wymienić :)
    http://www.matkapuchatka.pl/2017/10/podaruj-zycie-ksiazce-przeczytaj-i.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic mnie nie zainteresowało... Ale dziękuję, że wpadłaś, pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Sporo książek :) zainteresowały mnie: "Cała nadzieja w Paryżu", "Trzech panów na włóczędze", "Pani Einstein" Zobacz Krysiu czy u mnie coś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, rezerwuję "Całą nadzieję w Paryżu" i "Trzech panów..." dla Ciebie, a u Ciebie znalazłam 2 ciekawe książki, zostawiłam już komentarz :-)

      Usuń
  6. Hej!
    U mnie sporo książek już poszło, ale może coś znajdziesz :)

    https://ostatniakropka.blogspot.com/2017/10/wielka-wymiana-ksiazkowa-przeczytaj-i.html

    Mnie interesowałyby u Ciebie: "Za zamkniętymi drzwiami", "Siostry", "Ponieważ cie kocham", "Dziewczyna w walizce" i Murakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Niestety nic mnie nie zaciekawiło. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Murakami też mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Znajdziesz coś u mnie za "Dziewczynę w walizce"??
    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dzięki, że do mnie wpadłaś, ale niestety nie znalazłam nic u Ciebie. Może innym razem :-)

      Usuń
  9. Hej. Pisałaś u mnie na blogu i odpisałam Ci, że jestem zainteresowana wymianą. A teraz widzę, że wymieniłaś te książki, które chciałam. Nie jesteś już zainteresowana czy po prostu nie sprawdziłaś, że Ci odpisałam? Jeśli tak to jeszcze ewentualnie mogę się wymienić za "Ostatnią piosenkę" lub "Najcenniejszy dar" na "Dziewczynę w walizce"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, chyba miałam nadzieję, że jak przejrzysz moje książki to zostawisz komentarz u mnie. Niestety, dwie pozycje, którymi byłaś zainteresowana już "wyszły" , ale "Dziewczyna w walizce" jeszcze jest i rezerwuję ją dla Ciecie w zamian za "Ostatnią piosenkę" :-)

      Usuń
  10. Cześć :) Znajdziesz coś u mnie za "Dziewczyna w walizce"? Daj znać u mnie jak przejrzysz książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie wpadło mi w oko, może innym razem. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Hej :) Może coś ode mnie za Dziewczynę w walizce? https://bibliotecznie.blogspot.com/2017/09/wielka-wymiana-ksiazkowa-vol-4-start.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, masz bogaty zbiór książek, ale nic mnie niestety tym razem nie zainteresowało... Niemniej pozdrawiam i dzięki, że wpadłaś! :-)

      Usuń
  12. Hej, coś u mnie za "Dziewczynę w walizce"? :) http://bohater-fikcyjny.blogspot.com/2017/10/103-wielka-wymiana-ksiazkowa-iv-edycja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach, niestety nic u Ciebie mnie nie zainteresowało. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Witaj, czy może coś Ci wpadnie u mnie w oko za Central Park lub Ponieważ Cię kocham?
    https://www.instagram.com/p/BZtc43yAZd2/?taken-by=infinifable

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpadłaś. Niestety nic:-( Może innym razem. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  14. Znajdziesz coś u mnie za Dziewczynę w walizce? :)
    http://www.lustrorzeczywistosci.pl/2017/10/oddam-w-dobre-rece-czyli-wielka-wymiana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam nic dla siebie, ale może następnym razem! Pozdrowienia! :-)

      Usuń
  15. Może znajdziesz coś u mnie za Ponieważ Cię kocham?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Mnie u Ciebie zainteresowały "Sekretne składniki miłości" (jeśli jeszcze wolne, oczywiście). Wymieniamy się? :-)

      Usuń
  16. Cześć,
    wprawdzie nie jestem blogerką, ale dzięki uprzejmości znajomego mogłam zamieścić gościnnie swoje ogłoszenie z listą książek, więc zapraszam pod poniższy link :)
    http://dziennik.artystyczny-margines.pl/iv-edycja-wielkiej-wymiany-ksiazkowej-przeczytaj-podaj-dalej/

    Zdecydowałam się jeszcze dorzucić do powyższej listy: Janusza L. Wiśniewskiego „Samotność w sieci”, „Panny z wilka + Brzeziny” Jarosława Iwaszkiewicza, „Sól ziemi” Józefa Wittlina (to taki polski Szwejk) i Izabelę Sowę w zestawie: „Herbatniki z jagodami”, „Cierpkość wiśni”, „Smak świeżych malin".
    Znajdziesz coś jeszcze dla siebie u mnie za Chemię łez? Ewentualnie Sinatra i/lub Córka jest córką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, znalazłam kilka ciekawych książek w Twoich zbiorach, napisałam już przez formularz kontaktowy na blogu :-)

      Usuń
  17. Niestety, nic mnie nie zainteresowało. Może następnym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) Może znajdziesz coś u mnie za Musso? Link: http://kobiecym-okiem-na-swiat.blogspot.com/2017/10/przeczytaj-i-podaj-dalej-wielka-wymiana.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, niestety nic mnie nie zainteresowało... Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  19. Hej, odpisałam Ci u mnie na blogu, na komentarz w sprawie wymiany. Nie wiem czy widziałaś? https://marzenia-swiata.blogspot.com/2017/10/przeczytaj-i-podaj-dalej-czyli-wielka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam, dziękuję! :-) Czy możesz do mnie wysłać email?

      Usuń
  20. Znajdziesz coś za Sinatrę?
    https://neavecreations.wordpress.com/2017/10/02/wielka-wymiana-ksiazkowa-po-raz-4/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie znalazłam nic dla siebie. Ale to nic, może następnym razem :-)

      Usuń
    2. pewnie! wrzuciłam dzisiaj dodatkowych książek, gdyby Sinatra był nadal wolny ;)

      Usuń
  21. Znajdziesz coś u mnie za Musso "Central Park"? http://www.kroplamorza.pl/wielka-wymiana-ksiazkowa-edycja-iv/

    OdpowiedzUsuń
  22. Może coś ode mnie za "Elegancję jeża"? https://www.instagram.com/doniagie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłam u Ciebie komentarz, bo zainteresowało mnie coś z Twoich zbiorów :-)

      Usuń
  23. "Za zamkniętymi drzwiami" jest świetna. Udanej wymiany!

    OdpowiedzUsuń
  24. "Sinatra" nieskreślony, to znaczy do wymiany? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Sinatra wciąż czeka na nowego właściciela. Masz jakieś propozycje? :-)

      Usuń
  25. 1. Jak nie zabiłam męża
    2. Trzydziesta pierwsza
    3. Więcej czerwieni
    4. Japoński kochanek
    5. Jedz, módl się i kochaj
    6. Mężczyźni bez kobiet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo ciekawe propozycje :) Zainteresowało mnie "Więcej czerwieni",czy możesz do mnie napisać email?

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...