poniedziałek, 18 maja 2015

Dwa ptaszki i sznurek / Two birds and a thread

Kolejna kartka, w założeniu ślubna, ale znowu wyszło trochę nietypowo, bo zamiast dominującej bieli jest wiele innych kolorów. Do jej stworzenia zainspirował mnie motyw ptaszków oraz jedno ciekawe wyzwanie liftowe, a jak mnie już znacie, lubię robić lifty, czyli wzorować się na najlepszych :-)

Moja karteczka prezentuje się w całej okazałości następująco:


Zrobiłam ją z niezwykle energetycznych papierów z kolekcji Po prostu miłość z Magicznej Kartki. Poza tym są drewniane ptaszki i serduszko, a jako że napis głosi "Dwa serca połączone jedną nicią", przez samiuśki środeczek biegnie sznurek zawiązany w kokardkę :-)






Nie wiem czy widać na zdjęciach, ale kartka jest wielowarstwowa





Karteczkę posyłam na Lift Kartkowy Justt w Diabelskim Młynie 


Oto wspaniały oryginał, na którym się wzorowałam:


oraz na Wyzwanie Tematyczne " Ptasie Radio" w Kwiecie Dolnośląskim




To na pewno nie ostatnia popełniona przeze mnie kartka ślubna w tym sezonie, bo dostałam ciekawe zlecenie w tym temacie, jedyna wytyczna to : "ma być super wypasiona", mam nadzieję, że podołam :-)

16 komentarzy:

  1. karteczka bardzo mi się podoba, z resztą ostatnie Twoje kartki są rewelacyjne, nie wiem może to przez dobór papierów albo przez dodatki, albo jedno i drugie, po prostu aż mi się buzia uśmiecha jak na nie patrzę a łapki się do nich wyciągają, cudne robisz oj cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszki słodziutkie. przecież nie zawsze musi być biało ;)
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, jak pięknie skomponowana:) prześliczna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest świetna i idealnie pasuje na taką uroczystość;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie Twoja jest ładniejsza od oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna karteczka, bardzo fajnie skomponowana i te ptaszki dodają duzo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja już pisałam jak ja lubię Twoje kartki ? Są oryginalne, nie banalne i po prostu świetne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki ! Wygrałaś u mnie królicze candy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, ale to już chyba mówiłam:-D Masz wyczucie i gust, a tego się niekupi...he he he....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia przy projekcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze ptaszki :) Kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ świetnie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny lift, bardzo elegancka praca.
    Dziękuję za udział w zabawie Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatna, piękna kartka. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...