poniedziałek, 31 sierpnia 2015

P jak... pomarańczowa kartka

Dziś miało być zupełnie o czymś innym, ale w ogóle nie mam do tego głowy. Może innym razem... 

Jutro u nas Wielki Dzień - jeden maluch wybiera się po raz pierwszy do przedszkola, drugi do żłobka, a ja po ponad 3 latach z małą przerwą wracam do pracy! I ponieważ moją głowę zaprzątają zupełnie inne myśli, o wakacyjnych wyjazdach i wycieczkach oraz podsumowaniach mojej 3-letniej kariery kury domowej będzie innym razem :-)

A dziś na rozjaśnienie ostatniego wakacyjnego wieczoru przedstawiam karteczkę z mocnym pomarańczowym akcentem


Trochę zabawna, figlarna, w dość nietypowym zestawieniu kolorystycznym. Sama nie wiedziałam, że można w ten sposób połączyć kolor pomarańczowy i niebieski ...








Kwiatuszek jest w kropeczki, gdyby ktoś nie widział wyraźnie...


 ... do tego dodatki różne różniste i digi-stempelek, który dostałam od hubki38 (dziękuję!)




Karteczkę posyłam na wyzwanie "P jak Pomarańczowy" na blogu Kartkowe ABC

Mimo tego, że wracam do pracy w korporacji i tym sposobem będę miała na karku dwa etaty, bo dodatkowo jestem przecież mamą, nie zamierzam rezygnować z tworzenia i blogowania, mam nadzieję, że mi się uda. Trzymajcie kciuki :-)

13 komentarzy:

  1. ja trzymam kciuki mocno :) kartka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, połączenie kolorów super!!! Uda się, musi, trzymam kciuki, powodzenia :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wam dużo szkolnych radości!
    Karteczka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo mi się podoba to zestawienie kolorystyczne, jest bardzo energetyczne ;) dlatego karteczka bardzo mi się podoba!

    Powodzenia dla całej Twojej rodzinki! Oby obyło się bez problemów :) teraz pewnie codzienność będzie wyglądała ciut inaczej... ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka przepiękna! Co do powrotu- ciężko tylko na początku, potem już wciaga wir codzienności. za dzieciaczki trzymam kciuki1 Mój Hubiś teżpierwszy raz do szkoły! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest piękna :)
    Powodzenia w pracy i z dzieciakami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka wyszła fantastycznie. Te kolory bardzo fajnie razem wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna karteczka, wspaniały jest ten niebieski! i te maleńkie motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka. I ciekawie zestawiony pomarańcz z niebieskim .

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kontrastowo i pięknie. Jak widać wspaniale wszystko zestawiłaś, bo efekt oszałamiający:)))trzymam kciuki mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartką mi się podoba, chociaż połączenie pomarańczu z niebieskim nie w moim stylu. ja jestem kura domowa już trochę dłużej w lutym będzie 6 lat. ale nie żałuję tego czasu spędzonego w domu i z dziećmi, chociaż mam nadzieję, ze uda mi się znaleźć kiedyś jakąś normalną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odwazne zestawienie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...