piątek, 30 października 2015

Latająca spontaniczność / Flying Spontaneity

Dziś będzie spontanicznie, lekko i fruwająco, ale najpierw kilka słów refleksji...

Dwa tygodnie temu zostałam poproszona przez jedną z dobrych blogowych koleżanek o wysłanie kilku zdjęć swoich prac (w jakim celu mam nadzieję zdradzić już niebawem, to będzie wielka premiera!). Kiedy zaczęłam przekopywać swoje fotograficzne archiwa doszłam do dwóch wniosków, które zadziwiły mnie samą

1. Odkąd zaczęłam zajmować się robieniem kartek niesamowicie dużo się nauczyłam, nawet po samych fotkach widać, że każda kolejna praca to niemalże milowy krok w rozwoju warsztatu

2. Niezaprzeczalnie mam prawdziwą OBSESJĘ na punkcie motyli, sama do tej pory nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo opętał mnie ten motyw, to straszne! :-)

Dziś prezentuję  karteczkę całkowicie spontaniczną, która powstała ze ścinków papieru i innych elementów, które przypadkowo wpadły mi w ręce podczas sprzątania na stole po stworzeniu innej kartki. Taki prawdziwy twórczy spontan, do tego z elementem... motyla, oczywiście!



Na kartce znalazły się paski papieru i taśmy washi oraz bawełnianej koronki...




Dla ozdoby narysowałam pisakiem krzywe linie, nazwane romantycznie przez mojego męża elektrokardiogramami :-)


Do tego rozmazane kleksy tuszu i już!


Moją spontaniczną pracę zgłaszam na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów "Coś co lata".  Temat idealny dla mnie. Chociaż może tak właściwie powinnam zacząć się leczyć z tej motylowej obsesji?




Powiem Wam na ucho, że mam w zanadrzu jeszcze dwie karki do pokazania. Zgadnijcie -jaki motyw się na nich pojawia?...

10 komentarzy:

  1. też mi się te "krzywe" skojarzyły z biciem serca ;p
    bardzo miła dla oka ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdecydowanie linie to zapis ekg :) Kartka super! Ja kompletnie nie potrafię robić takich bałaganiarskich kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna :) ja ostatnio też wykorzystuje wszystkie skrawki jakie wpadną mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spontaniczność! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie leczyć się! :) Bo motylowa obsesja powoduje powstanie pięknych kartek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna! bardzo mi sie podoba pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...