wtorek, 27 grudnia 2016

Tup, tup, tup...

Już po Świętach witam się z Wami kolejną karteczką, tym razem z okazji Chrztu Świętego dla małej dziewczynki.

W mojej pracy dominuje kolor biały, niestety pogodę i światło mamy ostatnio tak beznadziejne, że bardzo trudno zrobić dobre zdjęcia i biel nie wygląda na biel, ech...


 Do bieli dodałam trochę liliowego, wyszło bardzo delikatnie i dziewczęco


Użyłam stempelka z dziewczęcymi bucikami z Papelii - jest świetny i na pewno wykorzystam go jeszcze nie raz. Do tego tekturowy napis oraz urocze, tekturowe i papierowe kwiatuszki 









Karteczka powstała w oparciu o poniższą mapkę i zgłaszam ją na wyzwanie mapkowe na blogu The Scrappy Sketches


oraz na wyzwanie Fan Miesiąca - Grudzień na blogu Papelii



8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka;) Z bielą mam też problem, żeby dobrze wyszła

    OdpowiedzUsuń
  2. CUUDOWNA PRACA:)! pozdrawiam cieplo:), malwinku DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca :) Szczęśliwego Nowego Roku, Krysiu :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu TSS:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa interpretacja mapki. Urocza praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza praca, piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...