środa, 7 marca 2018

Mała rzecz,a cieszy! - inspiracja dla The Scrappy Sketches

Przedstawiam kolejną moją inspirację dla The Scrappy Sketches związaną z rozpoczętym niedawno marcowym wyzwaniem z mapką

Zapraszam do przyłączenia się do zabawy (szczegóły TUTAJ), bo mapka jest naprawdę przyjemna i daje nieskończenie wiele możliwości interpretacji, oto moja:



Sięgnęłam po papiery z kolekcji "Celebrations" Montay Papers, które dostałam na urodziny od Siostry (Ona wie, co dobre! jeszcze raz dziękuję, Siostrzyczko!), do których dodałam papiery "Cute &Co." Piątku Trzynastego, jak się okazuje idealnie do siebie pasują! :-)








A tu jeszcze mapka na zachętę


1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...