poniedziałek, 4 czerwca 2018

Kochanej mojej Mamie / For My Dear Mom - inspiracja dla The Scrappy Sketches

Na blogu The Scrappy Sketches ruszyło niedawno wyzwanie czerwcowe, na które serdecznie zapraszam i prezentuję swoją interpretację mapki.

Kartka dla mojej kochanej Mamy, która w tym roku obchodziłam Dzień Matki odrobinę później, czyli wtedy, jak udało mi się do niej pojechać :)



Z różami i koronkami, z wykorzystaniem dodatków Lemoncraft. Tekturkowy napis lekko potuszowałam brązowym tuszem, podobnie zresztą jak papierowe elementy.










Oto mapka,wedle której  powstała moja praca, szczegóły wyzwania znajdziecie TU. Zapraszam do zabawy, bo czeka nagroda!


2 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...