piątek, 13 lipca 2018

W ogrodzie marzeń /In the Garden of Dreams

Fioletowy to jeden z moich ulubionych kolorów, ale nie wiedzieć czemu rzadko pojawia się na moich kartkach. Postanowiłam to zmienić i jeśli dobrze pójdzie w najbliższym czasie zaprezentuję kilka nowych prac w odcieniach fioletu.

Dziś kartka z łańcuszkiem, a właściwie z bransoletką. Spodobał mi się trend wykorzystywania  biżuterii na kartkach, przejrzałam kuferek ze sztuczną biżuterią i wyszukałam kilka kolczyków bez pary i zepsutych bransoletek, więc będzie co przyklejać do kartek :)


W pracy wykorzystałam piękne papiery Altair Art "Ever Dream". Oprócz wyciętych papierowych elementów i bransoletki dodałam w zasadzie tylko małe papierowe kwiatuszki i napis.














Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Ł jak łańcuszek" na blogu Kartkowe ABC

oraz na wyzwanie Fan Miesiąca Altair Art 


5 komentarzy:

  1. Wspaniałe kolory. Do tej pory wykorzystywałam zawieszki i pojedyncze koraliki, ale przyznaję że trend z wykorzystaniem biżuterii bardzo mi się podoba. O, jeszcze mi się przypomniało, że dostałam kartkę z kolczykami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł rewelacyjny z biżuterią;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Dziękuję za udział w zabawie Fansite na blogu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka . Dziękuję za udział w zabawie z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...