wtorek, 8 stycznia 2019

Nowy dom / A New House

Z wielką radością i podekscytowaniem ogłaszam, że zostałam wybrana do Zespołu Projektowego AltairArt. Bardzo się z tego cieszę i mam nadzieję inspirować Was intensywnie przez cały ten rok! :)

Kilka dni temu ruszyło nowe wyzwanie "Idzie nowe", na które przygotowałam moją pierwszą inspirację. Jest to kartka z okazji przeprowadzki do nowego domu 


Moja praca powstała z papierów AltairArt - kolekcji "Nightfall" i arkusza z kolekcji "Tears in Rain". Dodałam bawełnianą koronkę, która kojarzy mi się ze swojskimi, domowymi klimatami oraz malutkie, papierowe kwiatuszki.










Zapraszam do udziału w wyzwaniu!



3 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...