niedziela, 3 marca 2019

Przedwiośnie / Early Spring

Czy to już przedwiośnie? Chyba tak... A na mojej dzisiejszej kartce na pewno!

Przedstawiam kwiecisto-motylową kartkę we wiosennych kolorach, na poprawę humoru i odgonienie  zimowej szarugi. Praca jest moją inspiracją w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches, zapraszam do  wspólnej zabawy w interpretację mapki, więcej TUTAJ


W pracy wykorzystałam papiery AltairArt: Evern and Always - Lavender i Between Night&Day - Lava oraz motyle z arkusza Butterfiles 2. Kwiaty zrobiłam sama z foamiranu.










A tutaj mapka na zachętę, zapraszam do twórczego wariactwa :)


3 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...