środa, 26 czerwca 2019

Myślę o Tobie / Thinking of you

W ten upalny, letni dzień prezentuję kolejną swoją pracę, tym razem z dodatkiem fioletu i z użyciem mediów. I z motylem, oczywiście!



W pracy użyłam papierów "Violet Love" Studio75. Tło powstało przez nałożenie pasty strukturalnej przez maskę - słoje drewna (kupiłam ją już jakiś czas temu, ale nie miałam odwagi wcześniej użyć). Dodałam sznurek, papierowe kwiaty i listki oraz małe kuleczki, na końcu wszystko lekko pochlapałam farbą








Pracę zgłaszam na wyzwanie "Jeden banerek, dwa kwiatki, trzy listki" na blogu Essy-Floresy


... oraz na wyzwanie "L jak Lawenda" na blogu Kartkowe ABC (moim nawiązaniem do lawendy są odcienie koloru fioletowego)

9 komentarzy:

  1. Świetna praca, zestawienie kolorów jest bardzo przyjemne dla oka, takie delikatne jak kwiaty lawendy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, cudnie 💜 dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu kartkowego ABC i pozdrawiam ciepło 💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca:)Śliczna kompozycja. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, lawendowy motyl jest cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna kartka 💛 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i moje ulubione kolory
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy DT Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zestawienie kolorystyczne. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...