wtorek, 20 października 2020

Listy i liście / Letters and Leaves

Jesień to idealny czas na pisanie listów... To sztuka, która prawie wymarła. Prawie, bo są jeszcze nieliczni ludzie, którzy z pasją i zapałem piszą i wysyłają listy w świat. Niedawno postanowiłam wzmocnić ich szeregi. 

Dziś przychodzę  z nietypowy wpisem, w którym chcę pokazać jak ozdobiłam zwykłe, gładkie koperty na listy za pomocą papierów do scrapbookingu, kartek ze starej książki, taśm washi i stempli









Moje ozdobne koperty zgłaszam na wyzwanie "Listy, poczta, znaczki" na blogu Kwiat Dolnośląski 




7 komentarzy:

  1. Świetnie ozdobiona koperta, właśnie myślę nad czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te koperty!!! Cudownie dostać list i to jeszcze tak opakowany! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł, pięknie ozdobiłas koperty!


    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koperta. Fajny pomysł żeby w takiej formie wysłać list.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na wyniki wyzwania: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2020/11/wyniki-wyzwania-z-pazdziernika.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...