sobota, 27 lutego 2016

Zielone chwile / Green Moments

Chyba nie będę wyróżniać się z tłumu, jeśli napiszę, że nie mogę doczekać się wiosny! Odliczam już dni i marzę o wiosennym ciepełku :-)

Póki co mamy jeszcze zimę a ja ostatnio zmagam się z chorobami, które atakują z każdej strony... Na poprawę humoru, w celu dodania sobie i moim blogowym Czytelnikom wigoru i witamin,  mam soczyście zieloną kartkę



Połączenie intensywnej zieleni ze słonecznym żółtym i mocnym różem, w to mi graj! :-)











W pracy wykorzystałam elementy z najnowszej kolekcji Magicznej Kartki Rajskie Sonety oraz papier Po prostu miłość 004 (uwielbiam ten zieloniutki kolorek!) i Wyspa Motyli WM01. Do tego kwiatuszki (też z Magicznej Kartki) i napis z arkusza dodatków Sen Nocy Letniej.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie lutowe  "Od serca" w Magicznej Kartce 



oraz wyzwanie "Zielono mi..." na blogu Pracownia Rękodzieła Szok


17 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka :)
    Bardzo energetyczna :)
    Aż też zapragnęłam wiosny,choć boję się jej ze względu na nadchodzącą alergię :(
    Krysiu...zachwyciłaś mnie tą karteczką :)
    Pozdrawiam Cię bardzo miło :)
    Życzę miłej,spokojnej niedzieli :)
    Zdrówka jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiosenna, energetyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest śliczna. Bardzo mi sie podoba. Taka radosna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna :) Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu, ta karteczka jest przepiękna :) Cudne kolorki i układ. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna kartka, która zapowiada wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna - nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest fantastyczna i soczysta. Tyle w niej zieleni, że po prostu nie może się nie podobać. Wszystko doskonale dobrane. Życzę powodzenia w wyzwaniach;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie zachwycająca!! przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Wiosenna, ciepła, urocza... :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! Pozdrawiam- Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna i niesamowicie optymistyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm śliczna karteczka, takie kolory to ja lubię! Żeby drzewa chciały już też przybrać taką barwę! No ale jeszcze trochę trzeba zaczekać. Na razie pozostaje nam barwna twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna , pełna energii karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosennie i kolorowo!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...