sobota, 20 lutego 2016

Przed-wielkanocny bałagan / Pre-Easter Mess

Chodzę sobie po blogach i podziwiam wielkanocne karteczki - jest pięknie, kolorowo, wesoło... Uwielbiam takie klimaty!

U Ewy-hubki38 trwa w najlepsze zabawa karteczkowa "9 kartek w 9 tygodni". Miałam brać udział od początku, ale ponieważ ostatnio wybitnie nie wyrabiam na zakrętach, dołączam dopiero na półmetku. 

Wytyczne to 3 jajka + 3 kolory, do tego tło białe lub ecru. Oto w jaki pokrętny sposób podeszłam do tematu. Jajeczka są trzy, a kolory to żółty, zielony i niebieski, tło w postaci pożółkłej starej kartki (czyli ecru) też jest...


Kartka z rodzaju śmieciowych, czyli bierzemy walające się po kątach skrawki papieru, przyklejamy bez skrupułów, a do tego dodajemy co nam się pod rękę nawinie - skrawek koronki, ozdobnej taśmy, jakieś kryształki... W sumie kartka mogłaby być jeszcze bardziej "bałaganiarska", ale chyba jednak zbyt porządna jestem :-)


Zaletą takiej nieskomplikowanej kartki jest to, że można ją łatwo wysłać, bo jest dość płaska. Poza tym pozbywamy się "śmieci".

Z rozmachu zrobiłam jeszcze dwie








Cała kolekcja




Machnęłam też kilka podobnych karteczek używając tego samego patentu, ale w zupełnie innej kolorystyce i bardziej pochlapane, ale może pokażę innym razem żeby już nie przynudzać :-)

10 komentarzy:

  1. Świetne kartki:-) ciekawa jestem tych bardziej pochlapanych

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) świetny pomysł na pozbycie się różnych skrawków. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł na porządki w ścinkach :) Żebym ja jeszcze potrafiła robić takie kartki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podejście do tematu i fantastyczny pomysł na wykorzystanie kawałków papieru;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki, piękna kompozycja i cudne kolory :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne :) ja też lubię wykorzystać wszystkie ścinki do cna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Lubię, gdy karteczki wielkanocne są kolorowe, jasne i wesołe, a Twoje właśnie takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne, wiosna jak sie patrzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, wiosenne i z nutą Wielkanocy ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...