wtorek, 9 lutego 2016

Paryż jest dobry na wszystko / Paris is always a good idea

Dzień Zakochanych za pasem, więc czas na jakieś kartki-walentynki. Moja dzisiejsza propozycja zlicza się do wybitnie miłosnych - są romantyczne motywy: serce, motyl, ornamenty, a wszystko z romantycznym różu z dodatkiem brązu i beżu.

W dodatku nawiązałam do stolicy miłości, Paryża. Czego chcieć więcej?



Przy okazji zobaczcie, że mój gadżet upiększający zdjęcia, czyli metalowa klateczka, ma nowego lokatora w postaci porcelanowego ptaszka :-)

A wracając do kartki...




Nie mogło oczywiście zabraknąć motyla






Kartka jest moją  inspiracją dla Scrapkowo.pl, po więcej zdjęć i listę składników zapraszam TU

Praca w całości powstała z papierów UHK Gallery - Allo Allo, w których można się zakochać po uszy, co też natychmiastowo uczyniłam :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Praca z papierami UHK Gallery na blogu Artimeno


na wyzwanie w Cherry Craft "Zainspiruj się zdjęciem" 




 oraz wyzwanie "Walentynka bez czerwieni" na blogu Lemonade



18 komentarzy:

  1. Cudna karteczka!Niesamowicie podobają mi sie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) No i z motylem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest śliczna i świetnie skomponowana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I kto mówi, że Walentynki mają być na czerwono, Twoje kolorki na kartce są śliczne, a ptaszki porcelanowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu, karteczka jest prześliczna, ależ mi się podobają te papiery i motyl!

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak, grunt to wyrobić sobie markę i "odcinać kupony" od popularności... ;-D ( oczywiście Paryż mam na myśli ;-))

    fajna walentynka, nie przesłodzona :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawienie kolorów : brąz i róż . Takie lubię . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Klimat oddaje idealnie :) i jaki śliczny ten motylek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka! Powodzenia w wyzwaniach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna Walentynka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała karteczka :) Romantyczna, ale nie przesłodzona. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. I tutaj też się pozachwycam :)
    Przepiękna :)
    Pozdrawiam Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;)Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka, i kolorki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. taka miłosna :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...