poniedziałek, 1 lutego 2016

Serdeczne zakładki do książek / Hearty Bookmarks

Dzisiaj przychodzę z wypaćkanymi, mediowymi zakładkami do książek, które niedawno wyszły spod moich rąk jako kolejna inspiracja dla Scrapkowo. Ciągle uczę się sztuki scrapowania i to jedna z moich licznych pierwszych prób użycia mediów :-)

Napaćkałam że ho, ho, a bałagan przy tym zrobiłam nieziemski. Oto moje walentynkowe, romantyczne i bardzo bałaganiarskie zakładki




Użyte przeze mnie media to: 3D Gloss Gel, puder do embossingu, białe gesso, kolorowe mgiełki oraz perełki w płynie. Do zakładek doczepiłam kokardki i metalowe zawieszki, a jako baza posłużyły mi papiery On my owl dostępne w sklepie






Jak widać zakładki miały godną sesję zdjęciową na tle książki, może tylko gatunek literacki nie do końca adekwatny,,, Musicie jednak wiedzieć, że za romansami nie przepadam, harlequinów nie trawię, a przy Jane Austen i tym podobnych zasypiam, więc wybór lektury sam się narzucił :-)

Tak jak wspomniałam, zakładki stworzyłam jako inspirację na drugie wyzwanie na blogu Scrapkowo, wytyczne oraz informacje o nagrodach dla śmiałków można znaleźć TUTAJ.




Ja wybrałam linię na skos: kokarda, perełki, serce. A Wy jakie macie pomysły?

Serdecznie zapraszam do zabawy! Zobaczcie też jakie piękne prace stworzyły moje koleżanki!

A mówiąc o książkach, mam ochotę na zorganizowanie zabawy typu "wędrująca książka", tylko nie wiem czy znajdą się chętni...


7 komentarzy:

  1. Dziękuję za inspirację, Krysiu :) Zakładeczki są świetne! Sama zastanawiałam się, nad takim walentynkowym prezentem, więc może się skuszę na zrobienie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki bardzo ładne. Szerokie, idealnie pasujące do książek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakładki :)
    Jestem chętna na "wędrująca książkę" pod warunkiem, że trafi do mnie do czerwca, bo potem to nie wiem, gdzie mnie świat poniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe! Nic, tylko sie zakochać w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, zakładki bardzo cukierkowe, ale to w końcu motyw walentynkowy, więc takie powinny być :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...