sobota, 26 listopada 2016

Francja-elegancja / France-elegance

Dziś trochę w oderwaniu od przedświątecznej rzeczywistości. Warto pomarzyć i przenieść się... może do Paryża?  Czemu nie? A w Paryżu, wiadomo, przypudrowany nosek to podstawa :-)

Przedstawiam kolorową karteczkę z paryskim motywem, wyszło lekko, finezyjnie i bardzo kobieco, w tonacji turkusowo-różowej 




W pracy wykorzystałam fragment dużej tekturki, który został mi po jakimś wcześniejszym projekcie (już nawet nie pamiętam jakim...), uroczę grafikę podarowaną mi niedawno przez hubkę38 (dzięki, Ewuś!), papiery UHK Gallery z kolekcji Paris Paris i Allo Allo. Różę zrobiłam sama z papieru czerpanego








Do tego kilka "kupnych" kwiatów, różowa wstążka i perełki w płynie...






11 komentarzy:

  1. Kolorowo i z klasą. Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Znakomity dobór kolorków, mój ulubiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaj !!! Piękna !!!
    Te niebieskości z różem wspaniałe połączenie :)
    A pomysł i wykonanie - pierwsza klasa !!!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, kobieca kartka :)
    Bardzo podobają mi się połączenie kolorów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna , kolory nietypowe, ale wyszło romantycznie i elegancko ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna grafika i super kartka. Zachęcająca do spakowania walizki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, uwielbiam takie pin-upowe klimaty! I kolorystyka, i klimat jak dla mnie pierwsza klasa :)
    chociaż za samym Paryżem nie przepadam, mimo, że nigdy nie byłam :) ale jakoś mnie tam nie ciągnie, chyba zbyt komercyjny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Paryż... chciałabym jechać tam jeszcze raz... bo już raz chciałam... A kartka urocza, elegancka i z klasą :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie bardzo podoba mi się ta karteczka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...