niedziela, 20 listopada 2016

Bombowa kartka / Christmas Bauble Card

Dziś przychodzę do Was z kolejną kartką na Boże Narodzenie. Tym razem nie jest to jednak zwykła kartka, to kartka z bombką, a właściwie wielką bombą :-) Wyszła mi bowiem  sporych rozmiarów kartka (rozmiar A5), ale dzięki temu na pewno zmieszczą się na niej długie życzenia i dużo podpisów, o to mi właśnie chodziło!




Na warsztat wzięłam nowość z Papelii - tekturową bombeczkę z pięknym wzorem śnieżynek. Najpierw wytuszowałam tekturkę białym tuszem, później posypałam skrzącym się czerwonym pudrem i zembossowałam na gorąco. Z tyłu podkleiłam bawełnianą koronką słusznych rozmiarów...






Bombkę ozdobiłam na górze kompozycją z gałązek, czerwonej jarzębiny, oszronionych kuleczek i zimowego kwiatu z papieru czerpanego przyprószonego brokatem.

                            

Na końcu dodałam trochę półperełek, gwiazdki i oczywiście odpowiedni napis :-)





Moją bombastyczną kartkę  zgłaszam na wyzwanie Scrapkowo-Papeliowo na blogu Scrapkowo


W pracy wykorzystałam tekturkę bombka ażur bombato IW06, dostępną w Scrapkowo.pl, konkretnie TUTAJ 


9 komentarzy:

  1. Pięknie wykorzystałaś tekturkę;)
    Dziękuję za udział w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, delikatna i mroźna :) i faktycznie spora ;) ja pamiętam, że miałam kiedyś duży problem z taką dużą, bo nie wiedziałam, jak zagospodarować taką przestrzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego! Piękna tekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudna, wspaniała, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. CUUUUDOWNA:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...