poniedziałek, 14 listopada 2016

Co gryzie fiolet i zieleń? / What's eating violet and green?

W oderwaniu od przedświątecznego szału kartkowego i jako odskocznia od szarugi za oknem powstała karteczka inspirowana kolejnym "diabelskim' wyzwaniem kolorystycznym.

Pozwolę tu sobie na chwilę refleksji. Pamiętam lekcje stylu serwowane mi jeszcze w dzieciństwie przez moją kochaną Mamę oraz śp. Babcię, mamę Mamy. Obie te panie, będąc dla mnie wzorami do naśladowania pod kątem gracji i stylu oraz wyznacznikiem gustu i dobrego smaku, wpajały mi od najmłodszych lat pewne złote reguły co do doboru kolorów, dodatków i łączenia stylów. Słyszałam np. że najpraktyczniejszym kolorem jest czerń - pasuje do wszystkiego. Ewentualnie biel, którą też można dowolnie łączyć z innymi kolorami. Z pozostałymi kolorami to już jest "wyższa szkoła jazdy", a są barwy, których wręcz nie należy ze sobą łączyć,bo się gryzą, np. fiolet i zieleń, absolutnie!

Hmmm, zastanawiam się, bo kolejną kartkę zrobiłam... Przejrzałam też kilka moich ostatnich prac na blogu... Ani krzty czerni... Coś jest nie tak :-)

Mam za to taką:


  Fiolet i zieleń gryzą się aż miło :-)


Nie da się ukryć - fiolet, seledynowa zieleń i złoto, mieszanka co najmniej kontrowersyjna...






W pracy wykorzystałam niesamowity stempel z łapaczem snów, zakupiony w jednym z moich ulubionych sklepików (link TU), oraz złoty tusz do embossingu. Wzorek wyszedł super, aż mam ochotę postemplować dużo więcej!


Kartka powstała jako inspiracja kolorami w diabelskim wyzwaniu na blogu Diabelski Młyn




10 komentarzy:

  1. A ja lubię gryzące się kolorki. Bardzo gustowna kartka. Śliczny wzorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. MOim zdaniem to jedno z lepszych połączeń, jakie może stworzyć fiolet....Pamiętam, że była swego czasu moda na takie zestawienie kolorystyczne w ubiorze i tak zestawiałam ciuchy. Moim zdaniem super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem fiolet z zielenią wcale się nie gryzą :) Szczególnie na Twojej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka. Ja zawsze sobie mówię, że skoro takie połączenia są w przyrodzie, np. kwiaty i zielone liście to dlaczego by nie łączyć kolorów w ubiorze i w pracach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubie polaczenie zielonego z fioletem ☺ twoja kartka jest przepiękna ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekająca karteczka !!!
    Wspaniałe połączenie barw :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam wystrój mieszkania z takim połączeniem fioletu i zielonego i wygladało bardzo fajnie :) karteczka piękna :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskim z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna, niebanalna, piękna

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...