niedziela, 6 listopada 2016

Zimowe drzewko / Winter Tree

Dziś mam do pokazania drugą już w tym roku karteczkę stworzoną z myślą o Bożym Narodzeniu

Tym razem z tagiem z choinką, akcentem muzycznym  i odrobiną śniegu. W tonacji niebiesko- białej z kapką złota.


Kartka powstała z najnowszej kolekcji papierów UHK Gallery "Winter in Avonlea". Ciężko mi się było zdecydować, żeby ją pociąć i podrzeć, ale pomyślałam, że jak nie teraz to kiedy? :-)




Dla lepszego efektu  dodałam trochę sztucznego śniegu i perełek...







Pracę zgłaszam na wyzwanie "Jedna kolekcja"- Winter in Avonlea na blogu UHK Gallery

oraz na wyzwanie "Drzewa" na blogu Just Tag It



15 komentarzy:

  1. Pięknie podarte- to mistrzostwo! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka :) bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu JustTagIt :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorów i podkreślenie muzycznego motywu nutkami - bardzo fajna karteczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podrapane papierki tworza świetne tlo! Cudowna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) Dziękujemy za zgłoszenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczna Twoja karteczka. Może przywoła śnieżne święta w tym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca, bardzo podoba mi się dobór kolorów i to iż jest to praca świąteczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Just Tag It i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka w pięknym połączeniu kolorystycznym i kompozycji. Za mną też chodzą właśnie te kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, Krysiu :) Papiery są cudne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka! Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...