czwartek, 1 marca 2018

Zastrzyk energii / A surge of energy

Kiedy przyjdzie wiosna? Mam nadzieję, że już niedługo, chociaż patrząc za okno i na termometr  (u mnie było dzisiaj -18) ciężko to sobie wyobrazić... 

Tymczasem na  blogu The Scrappy Sketches ruszyło dzisiaj nowe wyzwanie z mapką. Moja inspiracja wyszła bardzo wiosenna i ożywcza :-)



Tym razem wykorzystałam papiery "Fresh Summer" Lemoncraft, dodałam koronki i papierowe kwiatuszki, a na koniec lekko wszystko przyćmiłam białą farbą.












Oto marcowa mapka The Scrappy Sketches, bardzo gorąco zapraszam do udziału w zabawie, jest nawet nagroda ufundowana przez sklep Essy-floresy





Szczegóły oraz prace moich zdolnych koleżanek z Design Team'u znajdziecie TUTAJ

1 komentarz:

  1. Świetna karteczka, pełna energetycznych kolorów :)
    Mapka do wyzwania bardzo ciekawa, może wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...