sobota, 17 marca 2018

Pastelowe gratulacje / Congratulations in Pastel Colours

Patrząc na datę w kalendarzu, na dziś powinnam przygotować jakąś zieloną kartkę. Tymczasem będzie pastelowo...

Prezentuję karteczkę, którą przygotowałam specjalnie dla koleżanki z pracy z okazji awansu, widziałam na własne oczy, że się spodobała i mam nadzieję, że będzie miłą pamiątką :-) 


W pracy użyłam głównie papierów (w większości skrawków pozostałych po innych pracach) UHK Gallery "Winter in Avonlea", dodałam tekturkę lekko zembossowaną na gorąco, kwiaty i gruby, naturalny sznurek, który okazał się dość sztywny, ale jakoś udało mi się go okiełznać, oraz oczywiście adekwatny napis.













... oraz na wyzwanie "E jak Eko-Przydaś" na blogu Kartowe ABC


I jeszcze na koniec chciałabym pochwalić się prywatną rocznicą - kilka dni temu stuknęło mi 5 lat blogowania!!! Dokładnie 11 marca 2013 napisałam z wielką tremą swój pierwszy post na tym blogu :-)

1 komentarz:

  1. Kartka bardzo fajna :) Lubię widzieć kartki, w których użyte są papiery, które sama posiadam :) Pozdrawiam, i dziękuję za udział w zabawie KartkoweABC

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...