poniedziałek, 19 marca 2018

Pierwsza wielkanocna tego roku / First Easter card this year

Najwyższy czas na kartki Wielkanocne, bo Święta zbliżają się wielkimi krokami. 

Przedstawiam moją pierwszą kartkę wielkanocną tego roku. Postanowiłam połączyć moje dwie ulubione techniki rękodzielnicze w jednej pracy - szydełkowanie i cardmaking


Długouchego wyszydełkowałam z trawiastozielonej bawełny na szydełku 2 mm, bez żadnego schematu, po prostu z głowy. Uszy są tak jakby 3D, bo odstają od kartki, ogonek też jest trójwymiarowy  - to malutki pomponik :-)


Poza tym użyłam papierów z pięknej, bardzo w moim guście  kolekcji Mintay Papers - Springtime, którą znalazłam na półkach sklepu Scrapkowo. Wiele dodawać nie trzeba było...






Kartkę posyłam na wyzwanie "Kurczak, króliki, jajeczko" na blogu Scrapkowo




... oraz wyzwanie "Wielkanoc ze zwierzątkiem" na blogu APScraft


11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i pomysłowa z tym królikiem szydełkowym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa i gustowna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekła mnie ta karteczka a królik niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cuuuudeńko, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, wielkanocna do granic mozliwości praca. Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna:)! wspanialy zajaczek:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna praca :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super królik. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu APScraft

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...