piątek, 14 września 2018

Monochromatycznie / Monochrome

Oto nadszedł historyczny moment i po wielu próbach udało mi się wreszcie utrzymać w ryzach moje zamiłowanie do mocnych kolorów i zrobić kartkę monochromatyczną.

A zatem zamiast wściekłego różu, soczystej zieleni i nasyconej czerwieni tym razem serwuję karteczkę w odcieniach szarości ze sporym dodatkiem bieli. 


Kartka powstała z papierów "Tears in  Rain" połączonych z "Dreams come true" AltairArt. Dodałam różnorodne papierowe kwiaty i stemplowane na kalce listeczki zrobione techniką embossingu.

Z tym, jak stałam się posiadaczką papierów "Tears in Rain"wiąże się krótka anegdota. Otóż na ostatnim Śląskim Zlocie Scrapbookingowym spędziłam sporo czasu na stoisku Skarbnicy Pomysłów oglądając piękne kolekcje papierów AlrairArt. Wszystkie były cudowne i nie mogłam się zdecydować, tu kwiaty, tam motyle, och i ach! Aż tu widzę szaro-bure papiery, coś jakby męska kolekcja, ale w bardzo ponurych kolorach, zupełnie nie w moim typie. Myślę : "O fuj, jakie brzydkie! Nie wyobrażam sobie zrobienia z nich kartki!". I co zrobiłam? Kupiłam właśnie tę kolekcję, na przekór samej sobie! 

A wiecie jakie to uczucie, kiedy samej sobie udowadnia się, że jednak  da się  naginać granice kreatywności do nieskończoności? Bezcenne :) 














Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Monochromatycznie" na blogu AlrairArt


11 komentarzy:

  1. Niby już widziałam na fejsie, ale....jeszcze raz pooglądałam ze szczegółami- cudo! Bużka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dobre i bardzo użyteczne informacje, jest to bardzo interesujące, uwielbiam wszystkie rzeczy, którymi się dzielicie i widzicie swoją piękną kreatywność Dziękuję, że dzielicie się z innymi.
    ธรณีพิบัติภัย

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, bardzo mi sie podoba kompozycja kwiatowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art , pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, świetnie dobrane dodatki :) dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło ślicznie, piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca urokliwa, zachwyca kompozycja kwiatowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  9. So so beautiful! thank you for playing with us at Altair Art challenge.

    OdpowiedzUsuń
  10. adore your design! so elegant! )) thank you for playing along with us at AlrtairArt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...