czwartek, 20 września 2018

Kolorowa jesień / Colourful Autumn

W tym roku staram się podejść do jesieni pozytywnie, póki co mi się udaje. W tym roku mam nadzieję i zamiar zrobienia wielu kolorowych jesiennych kartek, dziś przedstawiam jedną z nich.


Kartka powstałam na kraftowej bazie, na której ułożyłam kompozycję z papierowych kwiatów, patyczków, małych szyszeczek i owocków. Dodałam akrylowe kropki i kolorowe sznureczki.












Do stworzenia kartki zainspirowała mnie bardzo pozytywna tablica inspiracyjna z wyzwania "Zainspiruj się" na blogu Cherry Craft. Wykorzystałam paletę kolorów i oczywiście nawiązanie do jesieni




Swoją pracę zgłaszam również na wyzwanie "Przygarnij kropka" na blogu It's just fun


8 komentarzy:

  1. Piękne jesienne kolory! Kropki wpisały się w nie idealnie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna w jesiennych kolorach :) dziękuję za udział w zabawie na blogu it's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesienna kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna elegancka kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jessienna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza, jesienna praca :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...