sobota, 1 września 2018

Ciągle letnio - inspiracja dla The Scrappy Sketches

Po długiej przerwie wracam do swojej radosnej twórczości. Nie było mnie cały sierpień, zrobiłam przez ten czas mnóstwo rzeczy, ale ani jednej kartki. Trochę zatęskniłam. Właściwie to bardzo zatęskniłam, chociaż taka przerwa była mi potrzebna.

Wraz z pierwszym dniem września wracam więc z nową energią i pomysłami i od razu zapraszam na wyzwanie a mapką na blogu The Scrappy Sketches. Oto moja inspiracja i zarazem pierwsza od miesiąca praca :)



Praca w letnim klimacie, z kwiatami i motylami i surowym, lnianym sznurkiem, trochę pochlapana farbą.








Oto mapka zachęcająca do wzięcia udziału w wyzwaniu. Szczegóły oraz piękne prace moich koleżanek z zespołu projektowego znajdziecie TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...