piątek, 21 września 2018

Dla chłopca na niebiesko / For a Boy in Blue

Dziś dla odmiany, coś na chrzest dla małego chłopca, bo dawno nie było nic dla dzieci...

Przygotowałam karteczkę na zamówienie, wśród  wytycznych miałam tylko napis i format, co do reszty wolną rękę. A zatem z wielką przyjemnością stworzyłam coś takiego



W pracy wykorzystałam piękne papiery Lemoncraft "Gossamer Blue". Poza tym użyłam tekturkowej ramki, w której umieściłam grafikę ze śpiącym chłopcem. Kompozycję z papierowych kwiatów uzupełniłam stemplowanymi listeczkami, w tle natomiast umieściłam koronkę-gipiurę








Do kartki zrobiłam też pudełko, oto jak prezentuje się cały zestaw




Kartkę zgłaszam na wyzwanie "R jak Ramka" na blogu Kartkowe ABC


...oraz na wyzwanie "Praca dla dziecka" na blogu Artimeno


5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka.Kolorek i ta ramka cudo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza pamiątka! Powodzenia w wyzwaniach życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik, listeczki stemplowane sa wyjątkowe:) W imieniu DT Artimeno dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...